Svoje súbory v dokumentoch môžete zálohovať úplne automaticky.
Vlastne pôjde o akúsi synchronizáciu, aby ste mali vždy aktuálne súbory nielen na počítači ale aj na cloudovom úložisku. Možno už máte takúto formu zálohovania nastavenú počas inštalácie aplikácie OneDrive. Ak nie, tu je postup.
Ako na to?
Zobrazte si Prieskumníka a na paneli vľavo kliknite pravým tlačidlom na ikonu OneDrive. Z kontextovej ponuky vyberte možnosť Spravovať zálohovanie OneDrivu.
Zobrazí sa okno, ktoré povoľuje takto pridať trie priečinky z vášho používateľského profilu. Na rozdiel od Google Drive nemáte inú možnosť na automatické prenášanie údajov na OneDrive.
Je na vás, či chcete prenášať všetky priečinky alebo len niektoré. Potvrďte váš výber a tým sa spustí prenos dát. Od teraz budú na OneDrive prenášané všetky nové súbory a priečinky, ktoré kdekoľvek v týchto lokalitách na disku vytvoríte.
Ak teda pridáte nový adresár v niektorej podadresárovej štruktúre Dokumenty, všetko sa prenesie do cloudu.
Tieto súbory potom nájdete cez webový prehliadač vo svojom účte OneDrive. Vľavo kliknite na položku Počítače.
Prečítajte si aj:
5 najlepších cloudových služieb pre zálohovanie na mobilných zariadeniach