Telekom dávnejšie zmenil podmienky pre doplnkovú službu Magio GO.

Magio GO je internetová televízia, ktorú si môžete aktivovať ako samostatnú službu alebo ju môžete získať ako bezplatnú doplnkovú službu k inej službe Magio TV, prípadne v obmedzenej verzii k mobilnému paušálu pod názvom Magio GO Benefit. Toto rozdelenie je dôležité z toho hľadiska, že ovplyvňuje funkcionalitu služby.

Magio GO Benefit môžete používať iba na jednom zariadení z kategórie smartfón alebo tablet. Bezplatné doplnkové Magio GO k inej službe Magio TV môžete využívať v závislosti od toho, kedy ste si službu zriadili alebo predĺžili jej viazanosť:

  • ak ste si službu Magio TV zriadili/predĺžili viazanosť do 24. februára 2021 vrátane, môžete využívať bezplatnú doplnkovú službu Magio GO maximálne na štyroch zariadeniach súčasne a v takomto prípade by vám malo bez problémov fungovať prihlásenie do Magio GO aj cez inteligentný televízor alebo cez Xiaomi TV Stick 4K, NVIDIA SHIELD TV a ďalšie boxy
  • ak ste si službu Magio TV zriadili/predĺžili viazanosť po dátume 24. február 2021, môžete využívať doplnkové Magio GO iba na jednom zariadení súčasne, pričom dané zariadenie môže byť typu mobil, tablet, PC alebo Magio GO TV Box. Znamená to, že sa neprihlásite do aplikácie v inteligentnom televízore ani cez žiaden iný set-top box s výnimkou Magio GO TV Boxu

Samostatnú službu Magio GO môžete používať na dvoch zariadeniach súčasne, pričom v tomto prípade sú podporované aj inteligentné televízory a všemožné boxy s Android TV.

Čo teda robiť, ak nefunguje prihlásenie?

Pokiaľ vám nefunguje prihlásenie do Magio GO cez televízor alebo box so systémom Android TV, treba si skontrolovať, akú máte službu a kedy ste si ju aktivovali, resp. predlžovali viazanosť. Ak sa snažíte do Magio GO na televíznej obrazovke prihlásiť pomocou služby Magio GO Benefit alebo cez bezplatnú doplnkovú službu Magio GO k inej službe Magio TV, ktorú ste si zriadili/predĺžili po dátume 24. február 2021, verzia služby Magio GO, ktorú máte k dispozícii, nie je na daný účel určená.

Ak máte pochybnosti, odporúčame, aby ste kontaktovali priamo Telekom s otázkou, v čom je problém. Predpokladám, že dostanete rovnakú odpoveď, ako uvádzam v článku. Je pochopiteľné, že z pohľadu používateľa Magio TV služby, ktorý donedávna zriedkavo používal Magio GO aj cez televízor, môže byť táto zmena mätúca – najmä, ak na ňu nebol upozornený počas predlžovania viazanosti v Telekome.

Pokiaľ si Magio GO platíte ako samostatnú službu a nefunguje vám prihlásenie na televíznej obrazovke, v takomto prípade by vám mal operátor pomôcť daný problém vyriešiť.

Zdroj: vlastné, Telekom, Telekom

Prečítajte si aj:

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit